Darliing

متن مرتبط با «به سلامتی» در سایت Darliing نوشته شده است

به سلامت

  • نیلوبلاگ

    رفت؟ به سلامت...من خدا نیستم که بگویم ۱۰۰بار اگر توبه شکستی باز آی...آنکه رفت به حرمت آنچه با خود برد حق بازگشت ندارد...رفتنش مردانه نبود...لااقل مرد باشد و برنگردد...خط کشیدن بر من پایان من نیست...آغاز بی لیاقتی توست...ترکش میکنم و تنهایش میگذارم...تا بیش از این انرژی اش را صرف نکند برای...صادقانه دروغ گفتن...خالصانه خیانت کردن...عاشقانه بی وفایی کردن...و هر چه بیشتر خودش را از چشم انداختن...و چه حس پوچی بود...اینکه میپنداشتم لایق اعتماد است...نمیبخشمش ولی فراموشش میکنم برای همیشه...به همین ساد...

    ادامه مطلب